بازگشت کاوه آهنگر

کاوه آهنگر باز گشت

سایت کــاوه آهنــگر ، یکی از نیرومندترین و پربارترین سایتهای خردگرا که بارها مورد حمله اسلامیون قرارگرفته بود و موقتا بسته شده بود مجددا کارخودراآغاز کرد.

درواقع او بود که چهارسال پیش باعث شروع کار من شد و همیشه مشوق من بود. رفتنش همیشه عذابم میداد و هیچگاه نتوانستم لینکش را از سایتم بردارم. امروز که از بازگشتش خبردار شدم انرژی دوباره ای گرفتم

کاوه نازنینم بازگشتت مبارک
دوستت داریم

17 پاسخ to “بازگشت کاوه آهنگر”

  1. Anonymous Says:

    سلم مانی جان
    اتفاقا من هم از بسته شدن این سایت تعجب کرده بودم. مانی جان درد دل من بسیار است تو چرا جواب کامنتهای من را نمی دهی؟نمی دانم از کجا شروع کنم. شماها که ریشه ای کار می کنید. سوال من از شما میهن دوستان و خرد گرایان این است که چرا قبل از انقلاب این حرفها را نمی زدید؟ این سازمانهای ضد اسلامی بودجه خود را از کجا تامین می کنند؟منابع شما در آوردن این مطالب چیست؟ شما برای آبادانی و توسعه ایران چه کردید؟ شما که همه قبل از انقلاب از کشور رفتید و در زمان جنگ کهایران زیر موشک باران صدام بود شما خوش و آسوده در خارج زندگی کردید؟ پس چه شد آنهمه میهن دوستی؟در پس پرده اسلام ستیزی چه جریانی قرار دارد. من می دانم که این حرکات کاریکاتور کشیدنها وب سایت راه انداختنها توهینها همه و همه یک حرکت هماهنگ و حساب شده است.شما که می گویید تمدن ما در این هزار و چهارصد سال ویران شده منظور شما چیست؟ آیا ما ایرانیان بعد از اسلام هزاران شاعر دانشمند و اندیشمند را تربیت و به دنیا عرضه نکردیم؟
    نيكى‏، -تنها- اين نيست كه -به هنگام نماز،- روىِ خود را به سوى مشرق و -يا- مغرب كنيدبلكه نيكى -و نيكوكار- كسى است كه به خدا، و روز رستاخيز ، و فرشتگان‏، و كتاب -آسمانى‏-، و پيامبران‏، ايمان آورده‏؛ و مال -خود- را، به خويشاوندان و يتيمان و مسكينان و واماندگان در راه و سائلان و بردگان‏، انفاق مى‏كند؛ نماز را برپا مى‏دارد و زكات را مى‏پردازد؛ و -همچنين‏- كسانى كه به عهد خود -به هنگامى كه عهد بستند-وفا مى‏كنند؛ و در برابر محروميتها و بيماريها و در ميدان جنگ‏، استقامت به خرج مى‏دهند؛ اينها كسانى هستند كه راست مى‏گويند؛ و -گفتارشان با اعتقادشان هماهنگ است‏؛- و اينها هستند پرهيزكاران‏! «17»

    بقره
    از زمانی که سایت « افشا » راه اندازی شده است بسیاری از ایرانیان هنر کپی برداری را بدون زحمت مطالعه کردن یاد گرفته اند . و چنین است که در وبلاگهایی می بینیم که حتی زحمت تایپ هم به خود نمید هند و عین حرفهای سایت افشا را به عنوان علم و دانش و مطالعه شخصی بازتاب می دهند …

    سایتهای ضد دینی با زیرکی مجموعه ایی از تفکرات ضد دینی را گلچین کرده است و با اینکه شعار اصلی آنها مبارزه با وحشیگری مسلمانان و بی منطق بودن مسلمانان و کلا مذهبیان است ، اما خود دانسته یا ندانسته با یک نوع بی منطقی افسار گسیخته با مخاطب صحبت میکنند . اگر مقداری بر قرآن تسلط داشته باشید خیلی زود متوجه میشوید که نویسندگان همیشگی سایت ، کمترین اطلاعاتی از قران ندارند و هنر آنها هم به نوعی تقلب و کپی بر داری از نوشته های دیگران است . اگر قرآن را خوانده بودن مطمئنا بسیاری از سوالاتی را که مطرح کرده بودند برایشان پیش نمی امد .

    در دنیای آزاد امروز نقد زدن حق هر انسان ازاده است . حتی به قول فرانسوی ها ما آزاد هستیم که خدا را نقد بزنیم . اما ظاهرا مسئولان سایت فراموش کرده اند که نقد هم دارای اصولی است . و ابتدایی ترین اصل آن احترام گذاشتن به مخاطب و خواننده حتی اگر مخاطب شما از جزیزه آدمخوارها باشد . آنها مسلمانان و دین اسلام و قرآن را به بی منطقی محکوم میکنند ، و درست به همین دلیل است که میگویم قرآن را نخوانده اند و آنها نیز مثل خیلی از مسلمانان که از روی تقلید مومن هستند ، از روی تقلید به نوعی ضد دین هستند . در کتابی که اینجانب قبول دارم در مورد نقد مینویسد
    و با اهل كتاب جز با نيكوترين شيوه مي ادله و گفتگو مكنيد…46 عنکبوت

    این آیه چندین بار در قران از جمله سوره نحل تکرار شده است . بنابراین در کتابی که شما میگوید ترویج کننده خشونت است ابتدا به ما می آموزد که چطور با دیگران صحبت کنیم .

    ـ «با حكمت و اندرز نيكو، به راه پروردگارت دعوت نما! و با آنها به روشى كه نيكوتر است، استدلال و مناظره كن! …» 125 نحل

    آیا شما که روشنفکر هستید و در کشورهای مدرن زندگی میکنید این اصل را رعایت میکنید . آیا این آیه نشانی از خشونت و وحشی گری است ؟ آیا شما در سایتتان با بدترین فحاشی ها همین کتاب را مورد نقد قرار نمی دهید ؟

    اما موضوع دیگر ، مسخره کردن است که به صورت گسترده دراین سایتها دیده می شود . مشخص نیست مراد این سایت آگاهی دادن به مخاطبانی است که از نظر ایشان گمراه هستند . یا تحریک کردن آنها بر ضد خود است . از طرفی پای دهها نویسنده و فیلسوف و دانشمند و کتاب را وسط کشیده اند که بگویند ما راست میگوییم و شما در اشتباه هستید و از طرفی ابتدایی ترین اصول را که حداقل بیشتر این فیلسوفان رعایت کرده اند ، رعایت نمیکنند . اما در قرآن چنین می فرماید :

    ـ «اى اهل ايمان ! نبايد گروهى گروه ديگر را مسخره كنند ، شايد مسخره شده ها از مسخره كنندگان بهتر باشند…» 11 حجرات
    به همین دلیل میگویم گردانندگان سایت آدمهای عامی هستند که صرفا مطالب را از روی دست دیگران کپی کرده اند
    می دانی که من در امور دینی خشک و متعصب نیستم و دوستدار زرتشت و فرهنگ و تمدن ایران باستان هستم. امیدوارم که من را تازی پرست و عرب دوست نخوانید
    سعید

  2. Mani Says:

    سعید عزیزم
    البته فکرکنم اینها که گفتی خطاب به سایت افشا بود ولی به هرحال درمورد من اینی که میگی درزمان جنگ کجا بودم من درزمان جنگ ایران بودم و بدبختیهایش را هم کشیدم و دیدم

    بودجه ای هم کسی به من نمیدهد🙂 مگر آگاه کردن دیگران فقط باید بخاطر پول باشه؟ من باجان و دل اینکارومیکنم و پولی هم بخاطرش از جایی نمیگیرم🙂 سعید جان باید عینک بدبینی را کنار بگذاری دوست من

    تازه خود تو هم که درخارج هستی. پس چراانقدر ایراد میگیری از بچه های خارح از کشور؟

  3. Rfazeli Says:

    Rfazeli so backed: rfazeli.blogspot.com

    have a good times dear Mani
    P.N, Do you know that Pars Tv blocked in Iran and Europe?

    With The Best Wishes for you
    Alireza
    P.N, If you want to answer me please send an E-mail

    BYEEEEEEEEEE Brother :d

  4. Anonymous Says:

    با درود
    اقا پارس بسته شد
    چرااااااااااااا
    حالا استاد فاضلی و مشیری رو چطوری ببینیم؟

  5. Mani Says:

    دوستای گلم
    تلویزیون پارس از داخل مورد حمله قرارنگرفته. بلکه از خارج مورد حمله قرارگرفته و ماهواره هاتبرد مجبور شده قطعش کنه تا بقیه کانالها پارازیتی نشن.

    به همین دلیل هم فعلا روی هاتبرد نخواهد بود تااطلاع ثانوی.ولی برنامه های آقای فاضلی رو میتونید از سایت همین دوست خوبمون
    http://www.rfazeli1.blogspot.com
    دریافت کنید و فایلهای آقای مشیری هم توی سایت خودشون هست
    http://www.bahrammoshiri.com

  6. بنياد فاطمة الزهرا بنت رسول الله Says:

    الله در سوره بقره آيه 223 فرموده است:

    نِسَآؤُكُمْ حَرْثٌ لَّكُمْ فَأْتُواْ حَرْثَكُمْ أَنَّى شِئْتُمْ وَقَدِّمُواْ لأَنفُسِكُمْ وَاتَّقُواْ اللّهَ وَاعْلَمُواْ أَنَّكُم مُّلاَقُوهُ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ.
    زنانتان کشتزار شما هستند. هر طور که خواهيد به کشتزار خود درآييد. و براي خويش از پيش چيزي فرستيد و از خدا بترسيد و بدانيد که به نزد او خواهيد شد.

    حديث اول در رابطه با اين آيه:
    اليوم من الايام فاطمة الزهرا بنت رسول اشتب بالمنزل الرسول الله. رسول الله اسئلت وات هپن؟ قال فاطمة علي ولي الله اريد ان ادخل الي منقب مع کله. رسول الله قال علي يا علي واي يو آر فاکينگ ماي بنت مع اليور هد؟ قال علي آيه 223 ف ان ادخل بيکاز الله قال ادخل من هر طريق يو لاو.
    رسول الله قال علي: المرديکه فاطمة لا کنيز شي ايز ماي بنت. لا فاکينگ فاطمه مع الکله فاک شي باي مامله القضيب.

    در روزي از روزها فاطمه با شتاب به منزل رسول الله آمد و پشت سرش علي با سرعت داخل شد. فاطمه گفت پدر کمک علي مي خواهد با کله وارد منقب من شود . رسول الله بانگ زد علي تو چه مرگت شده؟
    حضرت علي آيه 223 را خواند و گفت الله گفته هر طور که خواستيد وارد مزرعه خود شويد من هم با کله مي خواستم وارد شوم.
    رسول الله فرمود خاک برسرت منظور خدا مامله ات بود نه کله اين کنيز جنگي نيست که هر طور خواستي بگايي.

    حديث دوم:
    روزي از روزها حضرت علي در منزل بانک زد يا فاطمة الزهرا اي مزرعه من بيا که مي خواهم تو را شخم بزنم. پس حضرت طي يک طرح جهادي به سرعت حاضر شد چرا که جهاد زن خوب شوهر داري است و بايد خود را در اختيار شوهرش بگذارد تا شوهر هرگونه لذتي ببرد.

    فاطمه زهرا روي زمين دراز کشيد و علي روي فاطمه خوابيد مشغول شخم زدن شد.

    شخم زدن که تمام شد فاطمه گفت يا علي ولي الله بر من بادمجان بکار. حضرت فرمود بادمجان کار من نباشد تو را به مساقات به بلال حبشي يا ابول اسود دودولي دهم تا بادمجان بر تو بکارد.

    ادامه حدیث را در وبلاگ زیر بخوانید:
    zahra-zeynab.blogspot.com

  7. Anonymous Says:

    ای آدم بی حیا زبانت لال شود که این طور به بزرگان دین تهمت نزنی. آخر تو این حدیث را از کجا آوردی؟ شماها چرا اینقدر بی مهابا حمله می کنید؟ نمی دانستم که اینقدر بی حیا و بی ادب هستید. شما ایرانی نیستید. شما دروغ می گویید. امید وارم که روزی چهره واقعی شما یر ملا گردد.به اسم میهن دوستی و ایرانی بودن به دین محبوب من چه فحشهاکه نمی دهید. شما دریده ها از اعراب وحشی هم بدتر هستید. ای ننگ بر شما حقوق بگیران مزدورکه رعایت اصول اولیه نقد را هم نمی کنید. شما که می گویید مسلمانان ایرانی ایرانی نیستند معلوم است که دشمنی با ایرانی دارید. مانی باشد نمی دانستم اینقدر دریده و بی مهابا هستی. من تو را انسان خوبی می دانستم. این است معنی خرد گرایی؟ باشد دهان شما که مثل دروازه باز است اینقدر بگویید که جانتان در آید.ولی وای بر شما اگر ازپس امروز بود فردایی.
    سعید

  8. Anonymous Says:

    بادرود بر تمام بچه های با خرد ایران زمین
    دوستان, دزدان کانال پارس رو قطع کردند ولی این احمق ها نمیدانند استاد فاضلی و استاد مشیری در قلب ما هستند
    این افراد جراتی به من و خیلی ها دادند که بدون ترس حرف خود رو بیان کنیم و از هیچ چیزی نترسیم. من خودم وقتی تو قرآن میخوندم برید گردن بی دین ها رو بزنید من شک میکردم ولی میترسیدم بیان کنم اقای فاضلی و اقای مشیری به ما درس های بزرگی دادند به راستی چطوری میشه از این بزرگان تجلیل کرد این افراد برای
    بیدار کردن ما از جونشون گذشتند
    دوست عزیزی که میگی ما همه میریم جهنم
    تو قرآن میگه کسانی که کفر میگن و شما طرفداری اونا رو بکنید با اونا میرید جهنم
    من با کمال میل آماده ام که با فاضلی و مشیری به جهنم برم در واقع یکی از آرزو های بزرگمه که در کنار این بزرگان باشم جهنم توش کسروی داره ولتر داره ایرج میرزا داره
    بهشت چی داره

    با تشکر از شما دوست عزیز که این وبو درست کردی

  9. Mani Says:

    ممنونم دوست گلم از لطفت . آره راستش منم مثل تو ترجیح میدم برم جهنم کنار فاضلی و مشیری تااینکه برم بهشت پیش عربها
    🙂

    سعید گل
    اون سایت فاطمه زهرا مال من نیست🙂 کامنتش هم من نگذاشتم چرا بدوبیراهشو به من میگی؟ تازه اون حدیثها حالت طنز داره نگفته که حدیث واقعیه🙂
    :))

  10. Anonymous Says:

    با درود
    ماني عزيز با كليه مطالب وب شما موافقم
    مشيري خداي منه
    علاقه من به او و مطالبش بي مرزه
    اميد دارم پارس دوباره بياد

    http://ffmastane.blogfa.com

    فداي همه شما خرد گرايان و پارسيان عزيز

  11. na Says:

    خبر خوبي بود ماني جان.زنده باشيد همتون.

  12. na Says:

    قبولی صددرصد در کنکور با نوشتن دعا

    http://www.iranpressnews.com/source/043291.htm

  13. Anonymous Says:

    سلام مانی جان، من سینا هستم با بلاگ ملی گرا. دوستی توصیه کرد بلاگ رو پاک کنم به دلیل اینکه به راحتی می توانند از طریق آی پی پیدام کنند. دوست دیگری میگه با پروکسی، برنامه freegate
    اگر برم نمیتونن پیدام کنن. من هم که از شبکه چیزی سرم نمیشه. تو اگر اطلاعاتی داری لطفا من رو در جریان بزار. فعلا بلاگ رو پاک کردم

  14. Mani Says:


    سینا جون سلام

    درمورد سوالی که پرسیده بودی نگران نباش کسی نمیتونه تو رو ردیابی کنه. بلاگ اسپات هم کاملا امنه . اون نرم افزار هم که استفاده میکنی تورو مخفیت میکنه و دست کسی بهت نمیرسه

    باخیال راحت بنویس
    پاینده باشی عزیزم

  15. ملی گرا Says:

    از راهنماییت ممنونم. بلاگ رو دوباره راه اندازی کردم. بدون اجازت لینکت رو هم گذاشتم. در تماسیم دوست من

  16. ata Says:

    اون مثلا عکسته؟
    با توجه به دروغ های بچگونت باید خیلی مسخره و بی ریخت باشی
    تو بلاگفا که خودتو داری جر میدی
    ما که داریم عشقو حالمونو میکنیم تو به خالی بندیات و سر کار گذاشتن خودت و چند نفر دیگه ادامه بده
    بچه جون تو که رقمی نیستی گنده تر از تو یا شماها هم هیچ غلطی نمیتونه بکنه و نتونسته کنه تو که طفلی
    همیشه یادت باشه دروغ و خالی بندی که بیش از حد بشه و تنفرهای شخصی رو هر کاری تاثیر بذاره بر عکس جواب خواهد داد زیاده روی نتیجه ی عکس خواهد داد
    سنت باید حول و حوش 30 باشه ولی عقلت به اندازه ی یه دختر بچه 5 ساله هم رشد نکرده

  17. ata Says:

    جالبه از اون رضافاضلاب خط میگیری بدجور سرکاری
    چند کلمه در میون فحش و ناسزا و تهمت و دروغ هایی که حتی یه بچه هم باور نمیکنه اونایی که تو جوب بزرک شدن بهتر از کلمات استفاده میکنند تا تو و رضا فاضلاب خان ناقص العقل

پاسخی بگذارید

