فـــریـــب

در اینجا در ارتباط با افرادی که از ابتدای انقلاب کثیف و اسلامی در جهت فریفتن مردم قدم برداشتند فایلهای صوتی و همینطور نوشته هایی را گردآوری کرده ام. توجه داشته باشید که این قبیل افراد مانند خاتمی و یا شریعتی به دلیل تحمیق انسانها گناهی در حد رفسنجانی و خامنه ای دارند و شاید هم بیشتر
.
اسامی عده ای از خیانتکاران معاصر(فوق العاده شنیدنی) رضا فاضلی
.
عبدالکریم سروش ، آخوندی از فرانسه – بهرام مشیری
.
سخنان دکتر شریعتی با صدای خودش و تحلیل آن توسط استاد مشیری
.
قسمت دوم صدای شریعتی و تحلیل آن توسط استاد بهرام مشیری
.
اظهارنظر خاتمی درامریکا درمورداعدام همجنسگرایان در اسلام- رضافاضلی و بهروزصوراسرافیل
.

ماجرای شورش آیت الله کاظمینی بروجردی در ایران – رضا فاضلی

.

اکبــــــر گنجـــی – رضا فاضلی

نوشته ها :

دکتر علی شریعتی – نوشته دکتر سیاوش اوستا

دکتر علی شریعتی – نوشته علی میرفطروس

چهره واقعی عبدالکریم سروش

30 پاسخ to “فـــریـــب”

  1. Anonymous Says:

    salam
    karet kheili kheili doroste pesar faghat begooo ba che barnamei baz mishan ?

  2. Mani B. Says:


    سلام دوست گلم
    REAL PLAYER
    ممنون از لطفت

  3. mehri Says:

    salam … ajab chizaii neveshti … nemitarsi bian soraghet ?

  4. Anonymous Says:

    salam.ye soali daram hichvaght az khodet porsidi chera shah sarnegoon shod.cheghadr javoona koshteh shodan.che fesadha ke nsashod!!!to ham mese pona.azadio gerefti avval approve badesh….

  5. راحله Says:

    وقت بخیر مانی عزیز
    سایت کاوه چی شد؟
    بالاخره راه اندازی میشه یا نه؟
    بازهم بهم کتاب معرفی کن مانی جان
    ممنون
    شاد باشی

  6. Anonymous Says:

    bazam salam
    man hamooon avalie hastam
    chera dir dir up mikoni
    to ke in hame bahal minevisi faghat chera dir up mikoni
    yadame kavehrooom kheli file soti dasht age mitoooni onaro bezar

  7. Anonymous Says:

    Salam .
    mamnon az in site .
    ye matlab benevis dar morede komake iran be hezbollah e lobnan . emrouz fahmidam . atish gereftam . mane karmand bayad jon bekanam kar konam va maliyat bedam bad polam intori kharj beshe . dar hali ke dar faghr hastim . iran taavasote bank saderat iran 15/000/000/000 dollar !!!!!!!!!!!!!!!!!!! bavareton mishe 15 miliyard dolar be lobnan komak karde . in ensaf nsit . khahesh mikonam efsha konid
    ye shahrvande irani

  8. iranian citizen Says:

    مرگ بر جمهوری اسلامی . آخه ظلم هم حدی داره . صد رحمت به زمان طاغوت ( پهلوی ) اون عربای نفهم لبنانی با پول ما ایرانی ها کنار دریای مدیترانه حال کنن و ما در بیچاره گی و گرانی باشیم . اقا وضع اقتصادی خیلی خرابه . افشا کنید تو سایتا و تلویزیونها تون 15.000.000.000 دلار به حزب اله دادن . آخه چرا ؟!؟!!! حق من ایرانی رو دادن به اونا . پس با امریکا چه فرقی دارن . اونا به اسرائیلی ها و ایران به لبنانی ها . سر به تن هیچ کدومشون نباشه . در ضمن به شدت دارن آنتن های ماهواره رو جمع می کنن در حالی که غیر قانونی نیست ( داشتن ماهواره ) ولی وحشیانه نیروی انتظامی میریزن خونه های مردم . اینا رو بگید

  9. بروبچ وبلاگ مقالاتی برای ازادی ایران Says:

    سلام دوست عزیز
    خوحالم که شمارو یافتیم
    به ما سر بزنید اگر مایل به تبادل لینک هستید حتما اعلام کنید
    به امید ازادی ایران

  10. بچه های ایران Says:

    اقا عالیه
    به ما سر بزن
    تبادل لینک هم اگه خواستی حتما بگو
    http://azadi.persianblog.com

  11. Mr. Mahdi Jazini Says:

    man ba khodam fekr mikonam. ke cheghadr as aghl va mantegh door shodi, toye islam, tohin gonahe bozorgi hastesh ke man inkar ro baraye shoma anjam nakhaham dad! faghat doa mikonam ta roozi berese ta tamate javoonhaye donya, hamishe khoobi, javanmadi, va ensan boodan ro yad begiran. va ghabl az har kari ebteda dar morede oon khoob tahghigh konan.
    shoma midoonid aghar dar zamane taghoot boodid va iin mataleb ro mineveshtid bahatoon chikar mikardan!!!
    albate ba yeki do kalame fekr nakonam moshkele shoma hal beshe.
    man khodam be shakhshe hata agar tamame donya va ya hata ayatollah khameneiii ham kafar shavand man baz rahe khodam ro edame midam, be khatere iinke be oon iiman daram va yaghin. shoma chetor ?
    Aya be harfhaii ke mizani yaghin dari? albate agar bedoonid daghighan maniye yaghin chieh.
    Be address weblog man hatman ye sari bezan ta ba man bishtar ashna shi, shayad man betoonam ba neveshteham …

  12. Anonymous Says:

    be nazar man meliat mohem nist, shoma khodetoono dorost konid ke ensan boodan mohemme.
    be jaye bahshaye siasi khodetoon ro dorost konid va bejaye tohin kardan ensan bashid

  13. serat Says:

    علی(ع)غریب بود و غریب است شیعیان و پیروان علی(ع) غریب بوده و هستند. سند مظلومیت شیعه و پیروان علی بی نام و نشان ماندن قبر مادرشان است.
    اکنون هم وارثان علی غریبند. تا زمانی که در مقابل فسادها و کج روی ها ساکت باشی تقدیرت می کنند و آن زمان که بعنوان وارث علی اعتراض کنی راهی قتلگاهت می کنند.
    وارث علی نباید بنشیند و در کوچه و بازار مسئله شرعی جواب بدهد وارث علی باید علی وار خدمت کند وارث علی باید جلوی فساد و ظلم را بگیرد وارث علی باید امر به معروف و نهی از منکر کند وارث علی باید جلوی خوارج زمانه بایستد وارث علی باید در مقابل معاویه زمانه بایستد.وارث علی باید سیاست دان باشد باید سیاستمدار باشد باید سیاستش عین دیانتش باشد باید سیاستش دینی باشد نه اینکه دینش سیاسی باشد.

    گرچه ممکن است در محراب عشق فرقش شکافته شود همینطور که تا به حال هم همینطور بوده در این برهه زمانی روزی نیست که بر دل علی داغی نگذارند روزی نیست که فرقی نشکافند اگر علی دیروز با خوارج سر و کار داشت ما هم امروز با کسانی که اسلام را به خاطر خودشان قبول دارند سروکار دارید اگر علی با معاویه سر و کار داشت ما هم اکنون با کفار سروکار داریم که منتظر فرصت هستند.

    باید هوشیار باشیم چون خوارج زمانه مکارتر از کفار هستند کسانی که می خواهند با نام دموکراسی لیبرالیسم و… به اسلام ضربه بزنند اینان ابن ملجم زمانه هستند که منتظر فرصتند تا دوباره فرق دیگری را بشکافند.

    ای روحانیون ای طلاب ای شیعیان هوشیار باشید که می خواهند فرق اسلام را بشکافند هوشیار باشید که می خواهد محرابهای ما را آغشته به خون کنند هوشیار باشید که می خواهند علمای ما را تضعیف کنند می خواهند انقلابمان که ذره ذره اش آغشته به خون شهیدی است منحرف کنند.
    اگر بخواهند در مقابل دین ما بایستند در مقابل دنیای آنها می ایستیم

  14. elham Says:

    salam
    ba in harfa sareto be bad nadi agha kheshgele

  15. Anonymous Says:

    dar morede aghaye moshirey keh ba onvane «ostad » khatabesh mikonid tozih kafi bedid . bebeynim ey shom madareje ostadey ro az koja va cheh goneh kasb kardeh and???

  16. Anonymous Says:

    zemnan jenabealli keh modaeye bayan nazarat bedone tohin hastid, enshalla tava joh darid keh onvane site jenabealley ba barkhi az loghatey keh baraya namidane afrad estefadeh mifarmaeyd, tohin va bey adabey beh anha ast? nakoneh shoma ham mesle dolate fakhimeh iran afrad ro beh khodey( yaneey on kasi keh shoma ro ghabool dareh ) va gheire khodey ( yane onhaey keh ba shoma mokhalefan ) taghsim mikonid. agar areh , pas farfge shoma ba onha cheyeh? shoma ha ham diktator haey khohid shod keh beh mokhalefinetoon ejazeh harf zadan nemeydin va hamash mikhohin ba tahghirva tohin deygaran ro az meydon beh dar konid chon savade bar khorde manteghi ro nadarid.
    jahat etella site dovome jenabeali ham dar blogfa masdod shod

  17. همان Says:

    خدا تو همین شب به حق فرق شکافته علی به حق اشک یتیم های کوفه نویسنده این وبلاگ رو به بدترین شکل لعنت کن .

  18. Mani B. Says:

    با تشکر از همه دوستانی که نظر داده اند و با پوزش از تاخیر در جواب دادنم

    مهری و الهام عزیز
    نگران نباشید دست این وحشیها به من نمیرسه : )

    دوست عزیزی که از تایید اولیه نظرات شکایت دارید
    حق باتو است دوست گلم من هم دوست ندارم اول نظرهاراتایید کنم. ولی متاسفانه عده ای از متعصبین آنچنان حرفهای زشتی در بخش نظرات مینوشتند که خود خوانندگانم از من خواستند که این کاررابکنم تا از این مسئله جلوگیری شود. اما مطمئن باش که نظرات مخالف حذف نمیشوند فقط نظراتی که شامل فحشهای زشت باشند حذف میشوند

    راحله عزیز و همیشه و همراه
    ممنونم

    دوست عزیزی که خواهان آپدیت شدن زودبزود وبلاگ هستند
    چشم دوست عزیزم وجود افرادی مثل تو به من انرژی میدهد. خوشحالم که سایت کاوه هم موقتا قابل دسترس در آن آدرس شده و دیگر نیازی نیست که فایلهای آن سایت را اینجا بیاورم البته فایلهای پرطرفدارترش را سعی میکنم اینجا هم بگذارم

    Iranian Citizen عزیزم
    درمورد پانزده میلیارددلاری که افشاگری کرده بودی من این خبررابرای دکتر نوری زاده فرستادم و او هم دربرنامه هایش بارها مطرح کرد. این البته از این آخوندهای جنایتکار بعید نبود و تمام محدودیتهای اینترنتی و ماهواره ای ایران در اینجا توی خبرها مرتب گفته میشه و اینطور که شنیدم سرعت بالای 128 توی ایران ممنوع خواهدشد. هرخبری از ایران باعث شرمندگی است ولی وجود افراد شجاع و روشنی مثل تو خودش باعث نابودی این استبداد خواهدشد اینو بهت قول میدم

    بچه های ایران و وبلاگ آزادی ایران
    باکمال میل وبلاگ شما رو لینک خواهم کرد. حتما سرمیزنم به وبلاگتون

    مهدی جزینی عزیزم
    ممنونم که باوجود مخالفتی که با وبلاگم داری اما توهین نمیکنی. این نوع اعتقادی که به اسلام داری واقعا قشنگه… خیلی قشنگه . اما من هم خواهشی ازت دارم و اونم اینه که فایلهای این وبلاگ را بدقت و بطور کامل گوش کنی و پس از آن نظرت را به من بگویی. من خودم باهرقسمت خوبی از هر دینی موافقم. اما متاسفانه توی همین قرآن ما فقط مسائل خوب نوشته نشده و بر خلاف آنچه در مورد من تصورمیکنی من ابتدا شروع به تحقیق در مورد اسلام کردم و کتابهای بسیاری خواندم و قبل از هرچیز قرآن را بطورکامل خواندم و مسائلی که درآن دیدم باعث شد که به آنچه امروز میاندیشم برسم. البته من نمیگویم آنچه الان من درموردش یقین دارم بقیه هم باید به همان یقین داشته باشم. چون در آنصورت من هم میشم یه دیکتاتور. من چون به یقین رسیده ام مطمئنم که اگر آنچه میاندیشم را بدون هیچگونه زور و اجباری در اختیار هم نسلهایم قرار بدهم آنها هم دیریازود عقیده من را پیداخواهندکرد. باورت نمیشود همین وبلاگ مختصر که قطره ای در برابر اقیانوس اطلاعات اینترنت است چندنفراز جوانهای ایران را به تفکر و تغییر مسیر واداشت. درحالیکه اگر میخواستم با توهین و زور اینهارابقبولانم مطمئن باش حتی یه نفر هم حرفهایم را قبول نمیکرد. من با توهین مخالفم مهدی عزیزم. تو درمورد خمینی گفته ای. دوست گلم خواهش میکنم مطالبی را که درمورد خمینی نوشته ام و فایلهای صوتی وبلاگم درمورد خمینی را بطور کامل بخوان و گوش کن. بعد با هم در مورد خمینی صحبت میکنیم. آنقدر درمورد عقایدم اطمینان دارم که حاضرم هرگونه بحثی را با سند درمورد خمینی بیان کنم. اما اگر بخواهم با توهین و زور تو را قانع کنم هیچ فرقی با خمینی نخواهم داشت. دوست عزیزم من اصلا بخاطر روشن شدن ذهن جوانهای ایران این وبلاگ را ادامه دادم. بارها فیلترشدم ولی باز وبلاگ جدیدی زدم و ادامه دادم فقط بخاطر جوونها. اینها گناه دارند. یکدفعه چشمانشان را باز میکنند میبینند یک عمر کلاه سرشان رفته. ببین چه کامنتهای تلخی برایم میگذارند. باآنکه میدانند کاره ای نیستم ولی فقط میخواهند وضع بد آنهارابه خبرگزاریهای امریکاانتقال دهم. چه کسی جوابگوی این گلهای درحال پرپرشدن است؟ آیا خمینی یکی از بانیان بدبختی اینها نیست؟ منتظر نظرات تو هستم

    صراط گرامی
    من به عقاید مذهبی تو احترام میگذارم. ازت خواهش دارم فایلهای غیر مذهبی سایت من را هم بشنوی. بعد نظرت را برایم بگویی. اگر وبلاگی داری بهم بگو تا بتوانم بیشتر با تو ونظراتت آشناشوم.

    دوست عزیزی که درمورد آقای مشیری سوال کردین
    این شخص یک تاریخدان شناخته شده است و درعین حال از نظر سیاسی مخالف شاهان پهلوی است و در این مورد من کاملا بااومخالفم. چون من نه تنها رضاشاه کبیرومحمدرضاشاه پهلوی را از ته دل دوست دارم بلکه احترام بیش از حدی برای خاندان پهلوی قائلم چون کشور من را از مخروبه زمان قاجار به یک کشور پیشرفته تبدیل کردند و به خمینی دجال تحویل دادند.
    اما به هرحال این اختلاف سلیقه من باآقای مشیری باعث نمیشود که علم زیاداودرزمینه تاریخ را نبینم . اوواقعا تفکر روشنی دارد و برایم قابل احترام است . اگر تو هم اطلاعات بیشتری از اوداری برایم بگذار تا من و همه دوستان بیشتر با پیشینه وی آشنا شویم.

    اما دوست گرامی که مرا نفرین کرده اید
    دوست خوبم من گفتم «توهین به عقیاید» و منظورم بزرگان مذهبی بود نه شخصی مثل خمینی یا خلخالی. دوست خوبم برای من عجیب است که شما ظاهرا طرفدار نظام نیستید اما خمینی را دوست دارید!!! خمینی مقس نیست که من بخواهم احترامش رانگاه دارم. خمینی جنایتکاربود. این درست مثل این است که من از شما بخواهم به هیتلر نگویید جنایتکار! بگویید هیتلرگرامی!!! دوست خوبم من هیچ جای وبلاگم خودی و غیر خودی نداشته ام. همه ما ایرانی هستیم. سلطنت طلب یا جمهوریخواه.مذهبی یا بی دین. همه ایرانی هستیم و باید همدگررادوست داشته باشیم نه اینکه بخاطر عقایدمان یکدیگررانفرین کنیم! درمورد بلاگفا هم این دومین سایتی نبود که از من مسدود کرد . بلکه شاید دویستمی بود! هیچ مشکلی هم ندارد. آن وبلاگها فقط جهت اطلاع دادن به بچه ها برای انتقال به اینجاست و همین وبلاگ اصلی من هم بارها فیلتر شده و مجددا شروع کرده ام. دوست خوبم پاسخ من به آقای مهدی جزینی عزیز را که همفکر شما هم هستند را بخوان . من تمام نظرات مخالف را هم تایید میکنم و توی کامنتهایم کلی نظر مخالف همیشه هست که باعث اعتراض طرفداران وبلاگم هم میشه ولی اونهایی که توهین و فحشهای زشت دارند را فقط حذف میکنم آنهم بخاطر اینکه خوانندگان وبلاگم از من اینرا خواسته اند وگرنه توهین و فحش فقط نشانه ضعف است

  19. راحله Says:

    مانی عزیز وقت بخیر
    من آپ کردم اگر تشریف بیاری و نظر بدی خیلی خوشحالم میکنی
    همیشه شاد باشی
    neyestaan7.blogfa.com

  20. محمد احمدی Says:

    برادر عزیز شما در جواب یکی از بازدید کنندگان نوشته اید که آیا می توان به هیتلر جنایتکار نگفت؟ فرمایش شما صحیح است. اما آیا می توان به رضا شاه و محمد رضا شاه هم جنایتکار نگفت؟ از دید من که تا حدی تاریخ را مطالعه کرده ام. بی انصافی است که کسی از خدمات این دو نفر به تمدن ایران چشم پوشی کند. و بی انصافتر کسی است که جنایات آن دو را نبیند. در هر حال فکر می کنم که کسی که ادعای منطق و توهین نکردن را دارد. باید در عمل هم این عقیده خود را آشکار کند. با تقدیم احترام

  21. Anonymous Says:

    سلام از اينكه به امام خميني توهين ميكنيد ناراحتم.نه به اين خاطر كه او را دوست دارم به خاطر اينكه او اسلام را بعد از 400 سال دوباره زنده كرد. من اين رفتار شما را به پاي نارحتي رواني يا اطلاعات كم ميگذارم. ولي بهتر است اگر از كشتن ميخواهيد حرف بزنيد همه كشتن ها را بد بدانيد نه امريكا و اسرائيل را خوب و امام خميني را بد.ان هم به خاطر كشتني كه مدركي يا علتي براي ان بيان نكرديد يا تعداد ان را صحيح بيان نكرديد. اگر كشتن بد است بوش و شارون خيلي بدتر از هيتلر هستند.چون هيتلر در جنگ ميكشت و اينها در صلح ميكشند. اگر براي كشتگان دل ميسوزنيد براي اين فلسطينيهاي مظلوم هم دلبسوزانيد كه نه در يك روز خاص بلكه 50 سال است هر روز كشته ميدهند. حالا اگر شرفي برايتان مانده نظر من را هم بگذاريد و اگر ذرهاي انسانيت برايتان مانده هر وقت حرف از جنايتي كه به خميني نسبت ميدهيد ميزنيد از جناياتي كه در فلسطين روي ميدهد حرف بزنيد تا مجبور شويد خاك امريكا يا تمام جهان را براي تاوان حرفتان ترك كنيد.انوفت ميفهميد مردي نبود فتاده اي پاي زدن گر دست فتاده اي بگيري مردي اينو نوشتم ببينم نظر مخالفان را چقدر بازتاب ميديد.

  22. Mani B. Says:


    سلام آقای احمدی عزیز و گرامی

    قبل از هرچیز اجازه بدهید احترام خودم را نسبت به شما و همه دبیران زحمتکش ایران ابراز کنم.
    آقای احمدی گرامی شما کاملا درست میفرمایید. اصولا تعصب روی هرچیزی باعث عقب ماندگی است. من بهیچوجه جنایات دوران پهلوی را نمیتوانم و نمیخواهم انکار کنم. به هرحال مسلما یک جای کار اشکال داشت که اتفاق سال 57 روی داد. اما وقتی به کارنامه خدماتشان نگاه میکنم به این نتیجه میرسم که وطن پرست بودند.دلسوز بودند. عده ای اطرافیان فاسد باعث این جنایاتی که شما فرمودید شدند و متاسفانه نتیجه این شد. باز هم منتظر شما و نظرات شما هستم.

    به همه دوستان توصیه میکنم به سایت جناب آقای احمدی سری بزنند.

    دوست عزیزی که اسمتان را نگفتید
    من هرگز کار بوش و شارون را تایید نکردم. ولی این دلیل نمیشود که چون دیگران بدی میکنند ماهم بکنیم. خمینی کارنامه بسیار سیاهی دارد دوست عزیزم و این حرف من نیست بلکه گفته مدارک تاریخی است و به بخشی از آنها توی همین وبلاگ اشاره شده. ازت میخوام به دقت فایل مربوط به «جنایات خمینی سه روز پس از رسیون به قدرت » را به دقت گوش کنی. بعد مجددا صحبت میکنیم

  23. arash Says:

    سلام مانی جان ، ممنون از اینکه جواب داده بودی ، خیلی چیزا تو دلمه که بهت بگم ، ولی به همین یه مورد بسنده می کنم ، چرا ما آدما فقط دنبال اینیم که از همه چیز ایرادش رو بگیریم ، عزیز من قرآن هم برای هدایت ماست که من هیچ ادّعایی در عمل به احکامش ندارم ، ولی سعی کن نیمه ی پر لیوان رو ببینی ، گور پدر هر شخصیت سیاسی ، کاری که تو داری می کنی ، فقط منجر به خراب کردن دین و آیین میشه ؛ همون کاری که این شیخ ها می کنن ، اونا از اون ور بوم ، شما از این ور ، خراب کردن حضرت محمّد و قرآن هیچ سودی نداره ، تو این یک میلیارد و خورده ای مسلمون ؛ خیلی هاشون پیامبر رو عاشقانه دوست دارن ، تو اینا رو نمی بینی ، فقط اتّکا کردی به یک روایت نادرست وقیح سکس با کنیزک !!! یه خورده بزرگ تر نگاه کنیم به موضوع ، فقط امیدوارم اگه راهت رو هم اشتباه انتخاب کردی ، هدفت درست باشه !!! عیدتم مبارک ( دو نقطه چشمک )

  24. ali Says:

    salam,estefadeh kardam

  25. راحله Says:

    مانی عزیز چطوره؟
    یه چند روز بود نیومده بودم به اینترنت
    امیدوارم شاد باشی

  26. susara66 Says:

    سلام
    پسر عقده اي اميدوارم هميشه در اقما باشي با اين مطالب مزخرفت اه
    اين آدم هاي مزخرف از خودت ديگه كين كه دانلود صداي نكرشونو گذاشتي تو وبلاگت جمع كن آقا تو ايران همه دارن مسخرت مي كنن البته فكر نكن كه خيلي مهمي نه بابا نقل مجلسهاي جكي اينو واقعا ميگم يه مدت كه دانشگاه نبودم و سايت اينترنت تعطيل بود زياد نميومدم تو وبلاگه مزخرفت اما حالا با بچه ها مي شينيم البته هم شيعه هم سني (تركمنها) و هي براي اين مطالبت مي خنديم ميگم ها از امريكا چقدر دلار گرفتي تا اين اراجيف رو بنويسي و مخ بچه هاي ايراني رو پياده كني فكر كردي ايراني هاي اصيل مسلمان مثل تو احمق خنگن نه با با اين جوري ه هم نيست اينها هم كه از وبلاگت تعريف مي كنن من نميدونم چقدر عقل و لي مي دونم زياد نيست خوب من بايد برم سر كلاس البته اميدوارم كه كامنتم رو بذاري تا همه بخونن البته چون شما آزادي بيان دارين اگه نذارين كه براتون خيلي بد ميشه ديگه تو امريكا و آزاذي بيان نباشه انگار مثل اينه كه بگي ماني جون عاقل مگه نه(با حالت تمسخر ميگم )ناراحت شدي شدي برام اصلا مهم نيست
    زنده باد اسلام زنده باد جمهوري اسلامي ايران و زنده باد ياد امام خميني و زنده باد سيد علي جانم و همينطور ملت غيور ايران اسلامي با دولتش
    به اميد روزي كه خدا يه توجهي هم به تو كنه و يه عقلي بهت بده تا حرف اين جماعت خائن رو باور نكي وبه اصالتت برگردي

  27. Mani B. Says:


    susara66 دوست عزیز
    خوشحالم که شما باآنکه مخالف مطالب وبلاگم هستید اما آن را به هرحال گوش میدهید و این بهترین کار است که آدم حتی عقاید مخالف با عثیده خودش را بشنود و بعد تصمیم بگیرد. حتی اگر بهمراه دوستانتان به آن میخندید اما باز درستش همین است که به آنها گوش میدهید و بعداز شنیدن همه آنها در مورد درستی یا نادرستی این مطالب میتوانید تصمیم گیری کنید و راه خودرانتخاب کنید

    من از صحبتهای شما ناراحت نشدم و تمام نظرات مخالف را هم در کامنتهایم قرار میدهم. چون اگر من خواهان یک جامعه آزاد هستم باید عقاید مخالف را هم بشنوم بدون اینکه ناراحت شوم. به هرحال این عقیده شماست و باید به آن احترام گذاشت.

    آرش عزیزم
    من دقیقا مانند تو فکر میکردم و تصور میکردم که هرکس هرچیز درمورد پیامبر و اسلام بگوید کفر است و … اما بعد از اینکه خواهرم راازدست دادم و در مسائل ماوراالطبیعه غرق شدم آنقدر تحقیقات در این زمینه کردم تا به نقطه ای رسیدم که فهمیدم چه کلاه بزرگی بر سر همه ما گذاشته شده. اینجا فرصت بحث در این زمینه نیست اما نمیخواهم جوانان همسن و سال و کوچکتر از من ناگهان در 70 سالگی چشمانشان را باز کنند و ببینند که یک عمر فریب خورده اند. حداقل دوست دارم آنچه را که بهش رسیده ام در اختیار دیگران قرار بدهم. مطمئن باش اگر دین اسلام حرفی برای گفتن داشته باشد مطالب من خدشه ای به آن وارد نمیکند. ولی متاسفانه موضوع درست برعکس است آرش عزیزم

    راحله و علی خوبم
    ممنون از هردوی شما

  28. shahram Says:

    Mani e aziz
    pahnaaye bandat dar siti ke baraaye downloade filha estefaade mikoni engaar tamaam shode. azat khaahesh mikona baraaye inke ma betoonim in filha ro download konim, chand ta az filhaaye ghadimi ro az siti ke upload mikoni, paak koni…

    mamnoon

  29. سرهنگ صادق حمایت Says:

    نهم آبان سالروز تولد شاهزاده رضا پهلوی را به همه میهن پرستان شادباش می گوييم

  30. ali Says:

    با درود بر شما دوست خوب
    پاینده ایران

پاسخی بگذارید

