افاضات !

روح الله خمینی دامت افتضاحته : اقتصاد مال » خر » است!
.
آیت الله مطهری : چهارشنبه سوری مال » احمق » است!
.
و اکنون :
حضرت آیت الله مشکینی : نوروز ، «کثافت« است!- رضا فاضلی
.

8 پاسخ to “افاضات !”

  1. راحله Says:

    وقت بخیر مانی عزیز
    رضا فتضلی که اصلا فایلش باز نمیشه
    و در مورد چهارشنبه سوری هم که روشن میکنم قطع و وصل میشه واضح نیست
    راهنمایی کن باید چکار کنم
    سپاس
    شاد باشی

  2. Mani B. Says:

    سلام راحله عزیزم
    real playerباید با
    گوش کنی

  3. راحله Says:

    ممنون مانی جان
    شاد باشی

  4. saeed Says:

    با عرض ادب خدمت شما دوست بسيار بسيار عزيزم اينو واقعا از ته دل ميگم

    من سعيد هستم 17 سال سن دارم يه پدر مادر خر دارم كه با خريد ماهواره در خانه موافقت نميكنند من هم مجبور به استفاده از اينترنت ميكنم ديروز يعني2007/1/1 با وبلاگ شما به طور تصادفي روبرو شدم همون چيزي كه ميخواستم بود خيلي خيلي به شنيدن واقعيتهاي انقلاب خر عرب خميني علاقه دارم البته ببخشين صد رحمت به خر
    مطلبم اينه كه شما هر جاي دنيا كه باشين من براي شما حاضرم جانم را فدا كنم به جون دختر خالم كه عاشقشم راست ميگم
    شما و امثال شما هستين كه ما را ميتونين از خواب بيدار كنين اونم چه خوابي من واقعا به چون دختر خالم به شما از ديروز خيلي علاقه پيدا كرده ام اينو بي رو در واسي ميگم
    خيلي خيلي از تو و وبلاگت متشكرم و در آخر يه مطلبي را براي شما عرض ميكنم كه اگر مايل باشيد برايم انجام بدهيد دستتان را ميبوسم

    من يه كامپيوتر در منزل دارم كه با مودم 56 كار ميكنه و نميتونم بعضي از پست هاي شما را دانلود كنم در ضمن سايت شما را فيلتر ميكنند اگر لطف كنيد هر از گاهي بعضي از پست هاي خودتونو كه در وبلاگتون ميذاريد به من ايمل بزنيد تا بتونم در يه كافي نت با سرعت بالا قادر به مشاهده ي آنها شوم خيلي خيلي ازتون ممنون ميشم اگر اين كار را برايم انجام بدهيد من خودمو خاك زير پاي شما ميكنم خلاصه خيلي خيلي ممنون ميشم در ضمن يه قدم براي جوانان كشور ايران پهلوي در جهت آگاهي آنان برداشته ايد و اين كار خودش يه كار بزر گي است تو اين جامعه ي ننگ
    فعلا

    saeed_shade@walla.com

  5. Mani B. Says:


    سعید گلم سلام
    برای من باعث افتخار است که خوانندگانی مثل تو داشته باشم. حتما برایت لینک مطالب را ایمیل میکنم که بتوانی براحتی دانلود کنی.معمولا فایلهای وبلاگم کم حجم هستند و نیازی نیست به کافی نت بروی.
    انقدر با خلوص و پاکی صحبت میکنی که من واقعا تحت تاثیر خوبیت قرار گرفتم پسر گل. من مخلص تو و جوانهای خوب دیگری که ذهن باز دارند هستم و اصلا بخاطر شماست که دارم این کاررا میکنم.فقط یه مطلبی بهت بگم و اونم اینه که از دست پدرومادرت ناراحت نباش چون اونها هرکاری میکنند بخاطر تو است و من شنیده ام توی ایران خیلی روی ماهواره سختگیری میکنند و مامان و بابای تو تقصیری ندارند. تو با اینترنت هم خیلی راحت میتونی همه جور اطلاعاتی بدست بیاری دوست گلم.البته به کمک سایتهای فیلترشکن…
    باز هم با من درتماس باش پسر گل

  6. Milad1 Says:

    دوست خوبم بابت همه چیز از شما سپاسگزارم

  7. Anonymous Says:

    salam javuun …

    az ghadim gofteh and ke : ia rab az abre hedaiat beresan barani ..

  8. Anonymous Says:

    http://www.baradar.blogfa.com

پاسخی بگذارید

