چند تا امام زمان؟

آنچه در مورد ماجرای امام زمان نمیدانید و باید بدانید
به مناسبت نیمه شعبان

هیچ میدانستید تعدادی از دوازده امام در زمان حیات به عنوان امام زمان معرفی شده اند و پیروانی هم داشته و دارند؟

امام زمانهای قبل از امام زمان!!!!! – رضا فاضلی

قــاتـــل امـام زمان به دنیا آمد !! (به گفته آیت الله بهجت) – رضا فاضلی
به تمام دوستانی که پیرو امام زمان هستند خواندن کتاب زیر را توصیه میکنم. نکات بسیار بسیار جالبی در این کتاب بیان شده که قرنهاست از دانستن آن محروم بوده ایم…
.
کتاب شیعه گری و امام زمان – دکتر مسعود انصاری

احمدی نژاد : مهدی جونم! بدو بیا ازچاه بیرون بپر تو بغل بابا

18 پاسخ to “چند تا امام زمان؟”

  1. Milad1 Says:

    دوست خوبم واقعا خسته نباشید و سپاسگزارم

  2. شهروند Says:

    سلام. مانی عزیز. می بینم که دوباره آپ شدی!!! راستی میدونی با این وبلاگت همین یه ذره اعتقادی رو هم که داشتم دارم از دست میدم؟ نه بهتره بگم دارم به همه
    چیز شک می کنم. میگن شک اولین مرحله یقینه. یعنی اگه کسی به چیزی شک نکنه و دربست قبولش کنه، یه احمق به تمام معناست. من هم حالا تو مرحله شک هستم.
    مانی جان در این که اسلام با خرافات زیادی قاطی شده اصلا شکی نیست. همه ادیان الهی با خرافات اجین شده. ولی خوشبختانه این وسط خدا به ما عقلی داده که اگر ازش درست استفاده کنیم، دیگه نه به چاه جمکران اعتقاد پیدا می کنیم؛ نه به مزخرفات دیگه ای که در مورد هر کدوم از ائمه میگن. هر چند این کامنت طولانی میشه ولی برات یه چیزی رو میخوام تعریف کنم که دیروز خوندم. تو کتاب مناقب مرتضوی نوشته بود: انگشتری که حضرت علی به اون فقیر موقع نماز هدیه داد؛ ارزشش به اندازه خراج شام(شامل 300 بار شتر نقره و 4 بار شتر طلا)بود!!!!!!!!دیگه دروغ به این بزرگی واقعاً وقاحت داره.
    شاد باشی

  3. Anonymous Says:

    سلام مانی جون شنیدم بچه کالیفرنیا هستی خوب خدا حفظت کنه ما هم بچه اهوازیم.راستش می خواستم یک لینک توی وبلاگت داشته باشم.
    لینک:فیلتر شکنهای برتر و معرفی سایتهای فیلتر شده.منم لینکت رو گذاشتم.
    http://www.z_filter.mihanblog.com
    اینم وبلاگم.منتظرت هستم .راستی اگه شد اصلیت رو هم بگو ببینیم با کی ترفیم.فعلا»بای.

  4. Mani B. Says:

    درود به همه دوستای گلم

    میلاد عزیزم
    هنوز متاسفانه نتوانستم فایل از آقای صوراسرافیل تهیه کنم. ولی سعیم را خواهم کرد.راستش به دوستانم که ادیت فایلهاراانجام میدهندچندبار گفته ام که از ایشان هم فایل تهیه کنند و امیدوارم به زودی ازخجالت تو دوست عزیز در بیایم. خوشحالم که کانال یک هم روی هاتبرد برگشته و توی ایران قابل دیدن شده است

    دوست گلم شهروند عزیزم
    ازاینکه به این وبلاگ انقدر لطف داری ازت ممنونم. البته باور کن من قصدندارم اعتقادات کسی را سست کنم. اما در خود من و بسیاری از بچه های دیگر این اتفاق خودبخود بعداز خواندن مطالب خرافی میافتد و بقول تو باید دروغ و راست را از هم جدا کرد و خوشبختانه همانطور که من و خود تو بااینکه آدم معتقد و مسلمانی هستی ولی خرافات را نمیپذیریم امیدوارم بقیه هم به تدریج همینطور شوند. در این قرن واقعا خیلی راحت میتوان فهمید که چقدر تعدادی از احادیث بی پایه است همانطور که مثال زده ای
    بازهم منتظرت هستم دوست خوبم

    دوست اهوازی عزیزم
    خدا تو هموطن گل منو هم حفظ کنه. راستش من و تو یه جورایی همشهری هستیم.پدر من آبادانی است و سه سال هم بدلیل کار درشرکت نفت ساکن اهواز بوده و ما در این مدت توی محله «کورش» زندگی میکردیم. البته نمیدانم الان نامش عوض شده یا نه. ولی درزمان شاه نامش کورش بود.بعداز انقلاب هم مجددا به تهران برگشتیم و مدتی بعد چون پدرم با خطر مرگ روبرو بود به امریکا مهاجرت کردیم
    خلاصه ارادتمند همه خوزستانیها هستیم
    میدیدم که این حکومت کثیف چطورباعث بدبختی و آوارگی مردم خوزستان شدوآنطور که شنیده ام هیچ رسیدگی به وضعیت این استان در این 27 سال نشده است. به هرحال برایت آرزوی موفقیت و شادی میکنم دوست خوبم
    وبلاگت را هم باکمال میل اضافه خواهم کرد

  5. sahar Says:

    salam khobi webloget bahale
    ba bazi harfat moafegham vali na hame man tohin kardano dos nadaram
    rasti axaye ropert patinsono az koja avordi kheili khoshgelan

  6. yek dost Says:

    سلام
    تمام مطالب شما رو باید دانلود کرد و با این سرعت پایین وقتی هم می کنیم با هیچ نر افزاری باز نمی شوند لطفآ بگید که با چه نرم افزاری این
    هارو بخوانیم و من بخشی از سایت افشا را خواندم به یک نتیجه رسیدم و آن این بود شما اقایان کاره اصلیتان این است که اگر خدا در قرآن مثلآ فرمود نماز نخوانید شما می گوید در 100 جا دیگر گفته بخوانید اینجا گفته نخوانید پس این خدا حرفهایش ثبات ندارد واین الله با آن خدای فلسفی فرق دارد اینقدر نادان و فرصت طلب هستید قبله جمله را نمی خوانید که گفته اگر شراب خوردید نماز نخوانید مثلآ از دستان خدا که گفته دستهایم را برای شما باز می کنم یا یه چیزی شبیه اینها این آقای فیلسوفی که این متون را می نویسن هنوز این کلمه دست را همان دست معیوب خود می بیند و من دانشجوی بی سواد می فهمم منظور از دست دست مثل من وتو نیست او منظور دیگر دارد و حرفهایش را به فراخور آن جامعه و طرز فکرشان میزده پس لطفآ اگر حرفی دارید به شکلی بزنید که فقط احمقها و کسانی که سطحی بین هستند باور نکنند واز کجا معلوم مطالب شما راست هست به غول همان آقا کسی که توهین می کند ناچیز است و از روی نا توانی خود و احساس ضعفی که دارد این کار را می کند آیا شما این متون را خوانداید چرا به آیت الله خمینی توهین می کنید شما و دوستان به ظاهر عالمتان شهامت ایستادن در مقابل جنایات شاه و ساواک را داشتید می توانستید ببینید که مردم تهران در نما در آسایش بودند و تمام این مردم بیچاره ایران در محیطی غیر بهداشتی و با فقر زندگی می کردند میبینید که نیاز باعث به دست آوردن خیلی چیزها برای ما شد شما به فکر ما نیستیئ به فکر منافع از دست رفته پدران خود هستید و از هر راهی سود می برید شما همانها هستید که در ماهواره از من و بعقیه می پرسید نظرتون در مورد حمله نظامی امریکا به ایران چیست این مثل این است که من به شما جسارت کنم و بگویم نظر شما در مورد تجاوز به ظاهر نجات دادن خواهرو مادر شما چیست یعنی همان ناموس شما ناموس می دانید یعنی چه یعنی من و دیگر مردان جانمان تا آخربن قطره خونمان فدای این خاک تا هیچ خری به خاک وناموس ما چشم اندوزی نکند چه برسد به دست درازی که همانا فرمان قران را عمل می کنیم و دستشان را قطع می کنیم حتمآ می گید این یکی از آن بسیجیهای مفت خور است که حقوق می گیرد تا شرو ور بزند بله اینجا از این نوع آدم فروش ها زیاد داریم اما من نه بسیجی نه حقوق بگیر نه هیچ چیز نیستم بلکه حرف دلم را می زنم یادتان باشد ایران کشور عقل نیست کشور عشق هست شما مختارید عاشق را دیوانه خطاب کنید آن موقع که صدام به ایران حمله کرد تو و امسال تو کجا بودید در بار در حال جفتک انداختن نه؟ تا حالا طعم فقر و نداشتن نان را چشیده اید من کسانی را دیدیم که به نان شبشان محتاجند یعنی باور کنید 50 تومان نداشتن که یک تکه نان بخرند. شما که نمی دانید نان چیست آب در هاونگ کوبید نه؟ آیا این عدالت است بله نیست اما چه کسانی باعث شده اند همین شماها همین امریکا چرا ما را تحریم می کنید داشتن بومب اتم برای امریکا وحامیانش نعمت اما برای ایران ضرر دارد نه؟ چرا ما ایرانیها اگر امریکا هر وقت فلان چیزش بلند شد به بمب های اتم خود مثا هیروشیما بزند ده ها هزار مردم مرا بکشد اما من نه آخر ما فلان چیز را نداریم تا بخواهد بلند شود نه؟ پس چشم در برابر چشم شما می زنید و جوابش هم می خورید چیزی که عوض دارد گله ندارد
    چطور شما و صدها هزار نفر دیگر در خارج از کشور با پول این ملت خوش گذرانی می کنید اما یک آخوند بدبخت حق داشتن یک ماشین لکنته را ندارد تا این آخوندهای بدبخت چیزی می خرند همه می گویند ای بیشرف مال من و تو هستا موفت خوره طرف آخر چرا مگر زن و بچه آین آخوند دل ندارند مگر این ها نمی توانند رنگ خوشی را بچشند یا فقط امسال من وتو باید این طعم را مزه مزه کنند ( اینها طرز فکر زیبای شما است که به مردم ما منتقل شدها) من آخوندی می شناسم هر کاره بگوی هست جر آخوند یک روز بنا یک روز گچ کار یک روز عمله یک روز چه بگویم همه بد نیستند آقایان شما خود می دانید که از عجز و ناتوانی شما است که این موضوعات راست یا دروغ را بیان می کنید اما من خیلی خوشحالم که بیشتر بدانم امیدوارم از حرف های من ناراحت نشده باشید چون همانطور که شما آزادی کلام دارید منهم از این استفاده کردم و حرفهایم را زدم و لطفآ نرم افزاره مر بوطه را نام ببریدو از شنیدن حرفهای راست شما خوشحال می شویم

  7. Anonymous Says:

    یه پیشنهاد می دم برای عنوان وبلاگت..
    شعار: ازادی ایرانی حق مسلم ماست…این رو بجای انرزی هسته ای گفتم

  8. دانشجو Says:

    سلام
    بلاگ بسیار خوبی داری
    به ما هم سر بزن
    http://unison.blogfa.com/
    اگر مایل بودی کامنت بگذار
    تا تبادل لین کنیم

  9. shayan Says:

    salam..mishe be weblogam sar bezanid ta adres shoma dar on sabt beshe .tnx

  10. Anonymous Says:

    فقط می تونم بگم برات واقعا متاسفم….همین…

  11. aghaehsan Says:

    سلام ماني جان
    من احسانم فرام ايران
    تو عكست همينه كه گذاشتي تو ابوت مي
    اگه همينه بابا اخر همه چيز هستي
    كاليفرنيا
    زيبايي
    عشق
    خيلي باهالي
    يك سري هم به من بزن
    http://www.habitejavan.blogfa.com
    habitjavan@gmail.com

  12. mahan Says:

    ye zare dari tond miri hamin

  13. Amir Azin Says:

    آقای یک دوست
    چرا وقتی کسی را نمیشناسی حرف درموردش میزنی؟ شما حزب اللهیها همه یکجورید. تهمت میزنید و طرفتونو به هزار چیز محکوم میکنید
    آقای محترم! من وکیل وصی مانی نیستم ولی چون خودم امریکاهستم از زندگی او خبردارم. آقای محترم این آدم اگه بخواد اینجا بهترین خوشیها براش هست. صد بار هم خودم بهش گفتم که دست برداره از این کار. ولی اون روی این اشتباهش پافشاری میکنه و دل به حال مردمی میسوزونه که میان توی وبلاگ بهش توهین میکنند. مثل جنایعالی که میگید ماها همش توی بارو… هستیم.بابا بخدا شما مردم لایق همون حکومتی هستید که بهشون حکومت میکنه. اگه مردم لیاقت داشتند اصلا شاه نمیرفت که همه چیزو با خودش ببره. این مردم همونایی هستند که نشستند دست زدند برای اون خمینی جنایتکار وقتی که دستوراعدام میداد.

  14. z8un Says:

    سلام مانی جان
    پست‌های بالاییت نظرخواهی نداشت.
    این عکسا واقعا عکس خودته؟:)
    بابا خوش‌تیپ. بابا خارجی:)

    اون پاپ= گل محمدیت خیلی جالب بود:)

  15. راحله Says:

    من همیشه دوست دارم با مطالب وبتون همراه باشم
    فقط در مورد ثبت نظر میشه به من کاملا توضیح بدید یا پیچیده ست یا من یه کم گیجم
    شاد باشید

  16. راحله Says:

    این بالایی هم شانسی بود

  17. Anonymous Says:

    دوست عزیز
    خودت هم میدونی که دین اسلام از طرف خدا اومده پس چرا با حق مجادله میکنی؟
    اگه تو با نظام مشکل داری چه ربطی به اسلام داره؟

  18. Anonymous Says:

    لینک مربوط به کتاب کار نمی کند

بیان دیدگاه