آخرین مطالب در ارتباط با قتل اکبر محمدی

جدیدترین فایلهای صوتی و تصویری در ارتباط با اکبر محمدی
سخنان دلخراش مـــــادر اکبر محمدی درارتباط با مرگ فرزندش
توجه: میدانم شنیدن این فایل بسیار بسیار ناراحت کننده است اما من آنرا در اینجاآوردم تا افرادی که دم از مسلمانی و الله قاسم الجبارین میزنند با شنیدن صدای این مادر دردمند کمی بخودشان بیایند…

فایل گرافیکی از سایت کاوه آهنگر در مورد قتل اکبر محمدی

ماجرای قتل اکبر محمدی 1 – بهرام مشیری
ماجرای قتل اکبر محمدی 2 – بهرام مشیری

اکبر محمدی در زندان حکومت اسلامی مسموم شد و بقتل رسید…. همزمان با بازدید هیئتی ازمجلس از زندان اوین، اکبر محمدی را در اتاقش با غل و زنجیر به تخت بسته و دهان وی را نیز بستند و در حالی که او را کتک زده بوده به بند 350 بازگرداندند . به گفته ی زندانیان آثار ضرب و شتم بر بدن وی کاملا مشهود بود.حتما جمهوری کثیف اسلامی اعلام خواهد کرد او در اثراعتصاب غذا مرده است. آیا فکر نمیکنید در جاییکه اکبر گنجی 70 روز بااعتصاب غذا زنده میماند اکبرمحمدی هم میتوانست در این 9 روز زنده بماند؟ فکرنمیکنید اکبر محمدی بدلیل کوتاه نیامدنهایش با حکومت اسلامی لازم بود که بمیرد؟!
.
سخنان رضا فاضلی به مناسبت قتل اکبر محمدی
.
ای اسلامیون! اگر اسلام شما اینست که جوانان ما بخاطر آزادگیشان باید بدست شما بمیرند این اسلام ارزانی خودتان…
.
گزارش مرگ وی رااززبان کیانوش سنجری بخوانید:
.
اکبر محمدی شامگاه یکشنبه 8 مرداد ماه در دهمین روز اعتصاب غذای خود که مصادف بود با سومین روز اعتصاب غذای خشک اش جان باخت. پیش از مرگ، او که به دلیل وضعیت وخیم جسمانی اش و اعتصاب غذای خشک اش به بهداری اوین منتقل شده بود، در بازگشت از بهداری به دوستانش میگوید، فردی به نام مؤمنی در بهداری به او گفته بود: » اگر اینجا مثل سگ جان بدی،توجهی به تو نمی کنیم!» و این چنین او به بند 350 بازگردانده شد.گلویش گرفته بود، اصواتش نامفهوم به گوش همبندانش میرسید اما خیلی ها شنیدند که اکبر گفته :» هیچ کس برایم کاری نکرد!»او همچنین گفته بود، شب گذشته( شب پیش از مرگ) سکته کرده بود :»دکتر میگفت سکته را رد کردی پسر جان»- این قسمت از روی مکالمات نویسنده این نوشتار با همبندان اکبر محمدی تنظیم شده است :روی سینه اش داغ شده بود.میگفت: قلبم درد میکند. چیز خنکی بدهید، بگذارم روی قلبم. یخ میخواست. ضرر داشت، ندادیم به او. ناراحتش میکرد، یخ. بطریهای آب خنک آوردیم برایش. گذاشت زیر پیراهنش، روی قلبش. پس از دقایقی بطری اول خنکی اش را از دست داد. بطری دوم را گذاشتیم روی قلبش. پاهایش را مالش می دادیم. 20 دقیقه پای چپش را مالاندیم. پاهایش عینهو چوب خشک شده بود.تکان نمی خورد. آب در بدنش نبود. بدنش خشک شده بود. لبهایش خشکیده بود. ترک خورده بود.چشمانش کور سو میزد. نمی توانست جایی را درست ببیند. گفتیم اکبر جان دست بردار، بشکن اعتصابت را، داری خودت را می کشی. گفت: رژیم باید بداند که ما سگ نیستیم، انسانیم، کرامت داریم. خیلی ناراحت بود از دست مقامات بهداری. کاری برایش نکرده بودند. لحظه به لحظه حالش بدتر میشد. چشمانش سیاهی می رفت. به سختی نفس میکشید. یکهو دادش رفت به هوا. همه ی بچه ها آمدند بالای سرش.رنگش پریده بود.عضلاتش منجمد شده بود .نفسهایش به شماره افتاده بود. بردیمش بالا، روی پاگرد. برانکارد را گذاشتیم روی زمین، نفس آخر را کشید.نبض شریانش متوقف شده بود. داد زدیم، تمام کرد….از پارگرد 350 تا بهداری، 5 نفری زیر برانکارد را گرفته بودیم، دوان دوان رسیدیم به بهداری. گذاشتیمش روی زمین، چشمانش بازمانده بود. آرام نگاهمان میکرد.میدانستیم او رفته است اما چشمانش داشت یک عالمه حرف میزد با ما. لحظه ای بعد دکتر آمد بالای سرش. گفتیم دکتر اکبر از دست رفت. دکتر قلبش را ماساژ داد. بهیار دیگری آمد بالای سرش. کیسه هوای دستی را گذاشت روی بینی و دهانش. اکسیژن داد به او. لحظه ای بعد همه مان را از اتاق بیرون کردند.درها را بستند. مسئول شیفت زندان را صدا کردند. از بهداری تا بند می زدیم توی سرمان. رفت. اکبر رفت. رفت از دستمان. باورمان نمیشوداز دست رفتن این جوان شجاع مبارز را به همه جوانهای شجاع هموطنم تسلیت میگویم. او تاابد جاودانه است…روانش شاد…
.

سخنان رضا فاضلی در مورد تفاوت رفتار با اکبر محمدی و اکبر گنجی

بنظر شما اکبر محمدی مظلومتر مرد یاامام حسین؟!

10 پاسخ to “آخرین مطالب در ارتباط با قتل اکبر محمدی”

  1. Anonymous Says:

    salam dooste aziz.vaghean dastet dard nakone.faghat ye chizi ro mikham azat beporsam…..bebin dooste golam man adami hastam ke besheddat mokhalefe akhoondha va harfashoon hastam vali man mikham bedoonam ke pas ebadate khoda chi mishe belakhare in ye chize sabet shode ast ke ma 1 khodaii darim ke ma ro be vojood avorde va bayad ebadatesh konim….. hala dooste man age mishe hatman man ro rahnamaii kon ke bayad chi kar konim balakhare???bebin mitooni ma ro az in sardargomi nejat bedi?? to ro khoda age khasty javab bedi behem email bezan.marg bar akhoond haa

  2. Mani B. Says:


    سلام دوست عزیزم
    ایمیلتو برام نگذاشتی که بتونم بهت ایمیل بدم

    ما با بچه ها در وبلاگهای قبلی من مفصل در این مورد بحث میکردیم که متاسفانه همه آن وبلاگها فیلتر شده اند. من هم به این مسئله که نیروی بسیار بزرگی در پس همه این مسائل هست معتقدم. ولی برای رسیدن به جواب سوالاتمون باید بیشترازاین جستجو کنیم. یکی از سایتهای خیلی جالب در این زمینه سایت افشا است که آدرس
    فیلترنشده اونو برات میفرستم.

    http://biehoufr.igger.net/

    امیدوارم حداقل قسمتی از جوابهایت رو پیدا کنی اونجا
    بازم به من سربزن واگه وبلاگی داری بهم بگو

  3. شهروند Says:

    سلام مانی عزیزم. امیدوارم که خوب و خوش باشی. من این سایت افشا رو هم دیدم. به نظرم اصلا جالب نیست. شما دارید علیه اسلام تبلیغ می کنید. این کار شما مبارزه با ظلم نیست. به نظر من شما با جمهوری اسلامی هیچ تفاوتی ندارید. تنها فرق شما با اونا تفاوت دیدگاههای شماست. شما هم به دیکتاتوری معتقدید و فکر می کنید که هر کسی با شما هم عقیده نیست پس علیه شماست. من مسلمانم. البته خیلی به فرامین اسلام عمل نمی کنم. و از این بابت هم متاسفم. ولی به مسلمانی خودم افتخار می کنم. به نظر من حضرت امام حسین علیه السلام یا تمامی امامان ما رهبران آزاده ای بودن که در برابر ظلم سر تسلیم فرود نیاوردن و به همین دلیل هم همه اونا رو به شهادت رسوندن.در این که اکبر محمدی به ناحق کشته شده هیچ بحثی نیست. ولی اینکه شما مرگ اکبر رو مظلومانه تر از شهادت امام حسین میدونی خب یه عقیده است. برای شما محترم ولی اینکه اینجوری داری رو حرفا و عقایدت مانور میدی و تبلیغ می کنی اصلا جالب نیست. من اصلا دلم نمی خواد اگه یه روز جمهوری اسلامی سرنگون شد افرادی مثل تو و یا گروه مجاهدین خلق حکومت کشورم رو در دست بگیرن. چون شما از جمهوری اسلامی هم خطرتون بیشتره. کسی که برای اعتقادات دیگران ارزشی قائل نباشه اصلا قابل احترام نیست. شما فراموش کردی که یک میلیارد مسلمان تو دنیا زندگی می کنن و لااقل نیمی از اونا برای عقیده خودشون احترام قائل هستند.مانی جان اگه شما واقعا دلت برای ایران میسوزه چرا به جای مبارزه برای ایران مبارزه علیه اسلام رو در پیش گرفتی؟ خیلی حرفا دارم که برات بگم. ولی اینجا نمی شه. ای کاش میشد . روشنگری با نشر اکاذیب متفاوته.

  4. Mani B. Says:


    سلام به هردو دوست خوبم

    دوست عزیزم که گفتی من کمونیست هستم نه دوست گلم من کمونیست نیستم و بشدت هم با کمونیسم مخالفم. من مسلمان زاده هستم ولی مسلمانی که تحقیق میکند درباره دینش. من دلم نمیخواهد چون توی شناسنامه ام نوشته اند مسلمان فقط اسما» مسلمان باشم . من میخواهم بفهمم مسلمان واقعی یعنی چه

    دوست گلم شهروند
    من هم درست مثل تو فکرمیکنم اگر قرار است بجای جمهوری اسلامی مجاهدین یا هر دیکتاتور دیگری بیاید همان بهتر که همین جمهوری اسلامی بماند
    دوست خوبم من هدفم از این وبلاگ این نیست که بی دینی را تبلیغ کنم. من فقط میخواهم همسن و سالانم به همه جور مطالبی دسترسی داشته باشند و راهشان را باعقل و درایت خودشان انتخاب کنند نه اینکه کورکورانه از افرادی مثل امام حسین بت بسازند. دوست عزیزم من میخواهم با وبلاگم این را فریاد بزنم که بخدا امام حسین ها توی همین ایران زیادند. بخدا امام حسین بت نبود . از اکبر محمدی ها بالاتر نبود. زجری که او کشید کمتر از زجری بود که زندانیان ما میکشند. تعصب را باید کنار بگذاریم. ماها داریم از امام وپیامبر بت میسازیم. قدیس میسازیم. باورکنید این غلطه. من جامعه ای رو دوست دارم که مثل امریکا هرکسی بتونه حرفشو بزنه ولی تحمیل نکنه. من هم دقیقا همین کارو میکنم. من فقط یه وبلاگ دارم و توش مطالبی رو میگم که فکرمیکنم جوانهای ایران بخاطر فیلترینگ بهش دسترسی ندارند. تبلیغ هیچ چیزی رو هم نمیکنم. فقط اطلاع رسانیه و بس

    به هرحال دوست عزیزم ممنون که به وبلاگم سرزدی امیدوارم هدفم رو متوجه شده باشی

  5. Mahmud Says:

    با سلام

    این اتفاقی که برای آقای محمدی اتفاق افتاد شما را خیلی متاثر کرده و البته قابل درک است به راستی بر ائو ظلم شد – اما آیا دلیل می شود به خاطر مرگ او بر همه چیز بتازید و همه چیز و همه کس را به باد ارتداد و فحش و محکومیت بگیرید من اسم این را می گذارم افراط در مقابل تفریط! شما اگر آدم با ظرفیتی باشید که این حرفها را نمی زنید این حرفها مثل بادکنکی است که آدم دستش را در آن فرو می کند و پس از برداشتن دست از روی آن آن فرورفتگی پر می شود یعنی یک انفعال و دیگر هیچ! اگر آنگونه که می گویید فعال باشید لزومی به جنجال نیست! بلکه باید معقول مسایل را بررسی کنید .
    با احترام محمود بجانی

  6. Anonymous Says:

    salam aziz man nemidonam shoma che joraati dashtin ke in weblog ro dorost kardin az hich akhondi khosham nemiyad babam 1 sal o 2mah vase inke az in ashghala khoshesh nemiuomad raft zendan amom bebin shayad begi uomade in ja dare mozakhraf mige vali amom esmesh mansor bod avayle enghelab bordanesh divonash kardan ovordanesh zano bachash azash jodashodan onjori shode bod ke gosheye divar mineshast faghat sigar mikeshid bahishki harf nemizad az hameye adama farar mikard bichare khili darsesh kob bod nemidonam alan chera daram inaro migam vali ino midonam ke az hamashon motenaferam amom 5 mahe pish be elate saratane riye fot kard beomide irani pak azad va por ghodrat na in irane aghab mande be omid on irani ke koresh kabir baraye ma sakht

  7. Mani B. Says:


    محمود گرامی
    فقط محمدی نیست. روزی نیست که جنایتی توسط این رژیم انجام نشود.من عادت دارم که همه چیز را ریشه یابی کنم. من اسلام را هم ریشه ای بررسی کردم و نتایجی را بدست آوردم که تدریجا در اختیار شما و دوستان قرار میدهم. متاسفانه خیلی درگیر هستم این روزها. باید فرصتی بدست آورم تاآنچه دراین زمینه گردآورده ام برایتان توی وبلاگ قراردهم تا ببینید که مشکل اصلی از کجاست

    دوست عزیز من که اسمت را ننوشته ای
    من با تو همدرد هستم عزیزم و امثال عموی تو بسیار هستند که زندگی خودشان و بچه هایشان توسط آخوندهای اسلامی برباد رفت. من و تو برای از میان بردن این جانوران و برای جلوگیری از روی کارآمدن جانوران دیگری بجای اینها تنها کاری که باید انجام دهیم این است که دیگران را آگاه کنیم. تو اگر بخواهی به تنهایی سینه سپر کنی و به جنگ این جهل و فساد و ظلم بروی مسلما نابود میشوی. بهترین کار اینه که خودت را سالم و سر حال نگهداری و اطرافیان را از ظلمی که در حقت شده آگاه کنی و به تو اطمینان میدهم که این سیستم آنچنان پوسیده است که خودش از درون نابود خواهد شد ولی ماباید از این شکنجه هایی که بر ما رفت درس بگیریم و نگذاریم تاریخ تکرار شود
    دوست گلم مواظب خودت باش
    به امید رسیدن به همان ایرانی که تو توصیفش کرده ای

  8. MAHNAZ Says:

    سلام مانی عزیز
    من تازه وبلاگت دیدم. خوب می نویسی. درمورد اکبرمحمدی ما همه متاسف شدیم. خوشحالم که خارج از ایران هم به این مسئله اهمیت می دهند. وبلاگ من موقعی راه افتاد که اکبرمحمدی فوت کرد. به وبلاگ من هم سری بزن. آدرس ایمیلم هم برات می نویسم. PERSPOLISARIAMEHR@YAHOO.COM
    مانی عزیز امیدوارم موفق باشی و روزی برسد که همه ایرانیان آزاد و سرافراز در کنار هم در کشور عزیزمان ایران زندگی کنند. لینکت هم در وبلاگم قرار میدم. تو هم لینکت در وبلاگت بزار. موفق و پیروز باشی.

  9. Anonymous Says:

    سلام مانی عزیز
    من تازه وبلاگت دیدم. خوب می نویسی. درمورد اکبرمحمدی ما همه متاسف شدیم. خوشحالم که خارج از ایران هم به این مسئله اهمیت می دهند. وبلاگ من موقعی راه افتاد که اکبرمحمدی فوت کرد. به وبلاگ من هم سری بزن. آدرس ایمیلم هم برات می نویسم. PERSPOLISARIAMEHR@YAHOO.COM
    مانی عزیز امیدوارم موفق باشی و روزی برسد که همه ایرانیان آزاد و سرافراز در کنار هم در کشور عزیزمان ایران زندگی کنند. لینکت هم در وبلاگم قرار میدم. تو هم لینکت در وبلاگت بزار. موفق و پیروز باشی.

  10. Anonymous Says:

    می شه ایمیلت رو بزاری تا با هم یه گفتگویی بیرون از وبلاگ داشته باشیم

    یا ایمیلت رو به ایمیلم بفرست

    yashar_ab20@yahoo.com

پاسخی بگذارید

