مقدمه

درود به همه جوانهای گل ايران

من مانی بهروز ساكن كاليفرنيا و نويسنده وبلاگ خمينی…بيمار روانی و اولين پخش كننده سخنان آقای رضافاضلی نازنين برروی اينترنت هستم.

چون هميشه احساس ميكردم جای حرفهای شجاعانه و دلسوزانه اين مرد در اينترنت خالی است تصمیم گرفته ام فایلهای صوتی این مرد گرانقدر را برای اولین بار در اینترنت منتشر کنم و دوست دارم علاوه بر تجربيات خودم ،اين وبلاگ آرشيوی باشد از سخنان اين هنرمند و مبارز.

.

معرفی آقای رضا فاضلی از زبان خود ايشان برای خوانندگان عزيز اين سايت

.

ماجرای قتل بيژن فاضلی ( پسر رضا فاضلی ) توسط اسلاميون از زبان پدر

.

Reza Fazeli

من نوشتن را با وبلاگ محمدرضا شاه و محمدرضا پهلوی آغازكردم كه هردو در ايران فيلتر شد و بااين وبلاگ كارراادامه دادم. اماچون قطعا اين وبلاگ هم به سرنوشت دوتای ديگر دچار خواهدشد تصميم گرفتم علاوه بر وبلاگ اصلی یک سری وبلاگهای فرعی را آماده داشته باشم تا صدایم به گوش دوستان داخل ایران که امکان استفاده از فیلتر شکن را ندارند برسد. دوستان خوبم مطمئن باشید همیشه یک وبلاگ فیلتر نشده برایتان آماده خواهم داشت

.

فایلها توسط خود من ادیت شده است و با توجه به موضوعی که در هر پست روی آن صحبت خواهم کرد کلیه فایلهای مرتبط با آن موضوع را نیز برایتان بصورت فایل صوتی کم حجم قرار خواهم داد

.

امیدوارم به زودی سایتهای دیگری نیز اقدام به پخش این فایلها کنند. متاسفانه آقای فاضلی هنوز هیچ سایت دیگری ندارند و آرزومندم به زودی یک سایت جداگانه برای برنامه های روزانه ایشان نیز بوجود بیاید. اما همین فایلها نیز تقریبا تمامی برنامه های ایشان را از زمانی که وارد تلویزیون پارس شده اند پوشش خواهدداد

.
اسلامیون عزیز …. سانسور من , بیفایده است… شما باید خودتان را درست کنید. این کارها فقط ما جوانها را بیش از پیش از شما و اسلامتان گریزان خواهدکرد

.

2 پاسخ to “مقدمه”

  1. Anonymous Says:

    Mani gerami, faghat khastam az shoma baraye hameye zahamte shoma va in web site besiar ziba va ba arzesh sepasgozari konam, man har rooz payam haye aghaye Fazeli ra goosh mikonam.
    Be omide arezooye azadi Iran var barghararieh solh dar Iran hamishe padshahi, be omide roozi ke hamehye Iranian Kherad gara bashan.
    Payandeh Iran
    Mehrdin
    USA
    09/03/07

  2. Mani Says:


    دوست گلم
    از لطفت سپاسگزارم
    با بهترين آرزوها برای تو
    مانی

پاسخی بگذارید

